Vedení účetnictví
Dle našeho hesla “Finanční prostředky vždy pod kontrolou - jasná čísla rozhodují” zpracováváme účetnictví srozumitelně. Vytvořili jsme si vlastní výstupy z účetního softwaru,aby jste dostali jasné a přehledné informace.
Zbytečně Vás nezatěžujeme administrativou a byrokracií,ale zároveň dodržujeme všechny zákony i vyhlášky. Spolupráce je velice transparentní - kdykoliv po dohodě umožňujeme provést kontrolu nebo nahlédnout do účetnictví.
-
Vedení podvojného účetnictví v souladu se zákonnými požadavky
-
Měsíční předkládání Ekonomického přehledu a Přeplatků a Nedoplatků umožňujícího sledovat výsledky hospodaření
-
Proplácení faktur a komunikace s bankou
-
Vedení mzdové a personální agendy
-
Evidence a návrh řešení dlužníků klienta
-
Správa úvěrového účtu, včetně komunikace s bankou a zajištění ratingu
-
Zpracování roční účetní závěrky včetně všech zákonem stanovených výkazů
-
Vypracování zprávy o hospodaření (výdaje a příjmy, fond oprav, zůstatek na účtech apod.)
-
Návrh výše záloh na služby pro následující období
-
Zveřejnění účetní závěrky uložením do sbírky listin obchodního rejstříku
-
Zpracování daňových a statistických hlášení dle českých zákonů a vyhlášek
V rámci služeb vedení účetnictví zajišťujeme:
-
Poradenství v oblasti účetnictví pro společenství vlastníků jednotek
-
Zastupování klientů v případě provádění kontrol finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení či zdravotní pojišťovnou a komunikace s úřady
-
Příprava podkladů pro získání úvěrů nebo dotačních titulů
-
Zajištění daňových přiznání
-
Rekonstrukce účetnictví a zpětné zpracování
-
Revize a kontrola účetnictví (v případě převzetí správy zdarma)